Tuesday, 11 October 2011

12 10 11

hye morning :)

tak de apa nak cakap
cuma nak bgtau seluruh alam
hari ini umur aku naik satu tangga
owhhh
kalo gaji naik satu tangga haruslah melonjak gembira kan
walaupon umur naik satu tangga
saya tetap happy
happy sebab allah bg peluang saya menikmati kehidupan ini lagi
happy sebab dikelilingi mereka-mereka yang best~!
dalam happy ada jugak tak happy
tak happy dengan manusia yang tak mo kerja bagus-bagus walaupon telah diberi peluang kerja
sila la bagi komitmen dengan kerja korang
owh saya rasa sangat nak marah tapi saya xtaw dah nak marah camner
kena cari sumthing yang sejuk untuk sejukkan hati ini
*amik ais letak kat dada*
bye

No comments:

Post a Comment